2013. október 18., péntek

Bevezető :)

Sziasztok sok blogot olvastam de ilyen törtenéttel mit amilyet én írok még SOHA NEM OLVASTAM tehát szerintem nem sablon story.Remélem elnyeri minden a tetszéseteket :) A Jó tanácsokat megfogadom..A bevezetőnél minden jobb lehet már csak :) De nem is húzom az időt :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ez a történet egy 18 éves lányról szól akinek az életét egy döntés teljesen megváltoztatja.
Hogy sikerül-e megszoknia az új dolgogokat?
Hogy megtalálja-e a szerelmet?
Olvasd a blogom és megtudod :)-(Nagyjából ennyi :) a részek jobbak lesznek mert bevezetőt még így nem írtam :) )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szereplők:
Amy Canadis
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sophia SmithEleanor Calder
                                                                            Perrie Edwards
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry Styles,Louis Tomlison,Zayn Malik,Niall Horan,Liam Payne
Antony Gilbert

1 megjegyzés:

  1. Ha pénzügyi problémái voltak, akkor ideje mosolyogni. Csak akkor kell felvennie a kapcsolatot Benjamin úrral, ha felveszi a hitelt és az Önnek megfelelő fizetési határidőt, és három munkanapon belül megkapja kölcsönét. Most hatodik alkalommal részesültem 700 ezer dolláros kölcsönben, 180 hónapos időszakra azzal a lehetőséggel, hogy a lejárat előtt fizetem. Benjamin úr segített nekem a kölcsönben. Vegye fel a kapcsolatot vele, és látni fogja, hogy őszinte ember, jó szívvel. E-mail címe: lfdsloans@outlook.com, és a WhatApp telefonszáma: + 1-989-394- 3740

    VálaszTörlés