2013. október 23., szerda

2.rész

Hirtelen a nappaliba 5 srác vágodott be.Annyira ismerősek voltak de nem tudom honnan.Hirtelen az egyik mellém lépett:
-Szia Liam vagyok.Paul mondta hogy a nyarat velünk töltöd.-Köszönt mosolyogva és megölelt.
-Szia én Zayn vagyok.-Mutatkozott be és ő is megölelt.
-Én Louis vagyok.Ugye szereted a répát?Én imádom a répát.-Mondta kis fiúsan.Komolyan mondom mint valami ovodás.
-Én Niall vagyok.A banda egyetlen Ír tagja.-Ekkor be ugrott honnan ilyen ismerősek.A barátnőim annyira szeretik őket.Minden nap legalább egy órán keresztül nem hallok mást:Niall olyan cukiii.Hazza olyan helyes..
-Én Harry vagyok.-Mutatkozott ő is be.Úgy tűnik rajtam a sor.
-Hát akkor én is bemutatkoznék.Amy Canadis vagyok.-Mutatkoztam be...Paul-t még ezért kinyirom.Kihagyott egy aprocska de nagyon fontos részt:ÖT  FIÚVAL LESZEK ÖSSZE ZÁRVA A NYÁRON!
-Na és Amy szereted a bandánkat?-Kérdezte Louis.
-Öszintén nem.Nekem a ti zenétek túl nyálas.Én inkább T.Mills-et Eminem-et szeretem.-Mondtam lazán.Lefagyott a mosoly az arcukról.De most miért?Lehetetlen hogy valaki ne szeresse őket?
-Most felmegyek egy kicsit pihenni.Késöbb beszélünk.-Jelentettem ki és felmentem a szobámba.Úgy döntöttem ki pakolom a cuccaimat.
                                                                        XxLiam szemszögeXx
Amy felment a szobájába pihenni.
-Hát ez a lány nagyon fura.-Jelentette ki Hazza.
-Most miért?Nekem szimpatikus.-Szóltam vissza.
-Azt mondta nyálas a zenénk.Ugyan milyen stílusa lehet?Jó lesz egy olyannal tölteni a nyarat aki folyton le fog szolni minket.-Most ez ilyen nagy dolog hogy valaki nem éppen a mi zenénket szereti?Szerintem nem.Mindenkinek más az izlése.Ezt sajnos Harry sosem értette.
-Srácok!Nézünk valami filmet?-Kérdezte Zayn.
-Nekem jó!-Szólt vissza Louis.Mind annyian belementünk hogy filmezzünk.Niall csinált pattikukoricát és filmezni kezdtünk.A Démonok közöttet kezdtük el nézni.....
A film közepe felé elkezdtett csörögni valaki telefonja de valami idegesítő zene szólt..Mindannyian elkezdtük kereni a telefont és meg is találtuk.Amy-é a telefon.
-Nyomd már ki!-szólt Harry Louisra
-Ne fiúk szólok Amy-nek.-És megindultam az emeletre de Louis kinyomta.
-Bocsi.-Nézett Louis kölyök kutya pofival..
                                                               XxAmy szemszögeXx
-Épp  a fogkefémet vittem volna át a fürdő szobába mikor meghallottam a teledonom csengő hangját.Hol a telefonom??Biztos kiesett a zsebemből mikor leültem a kanapéra.Leraktam a fogkefém és leszaladtam egyenesen a nappaliba mikor megláttam Louis kezébe a mobilom.
-Te mit csináltál e telefonommal?-Kérdeztem dühösen.Köztudott rólam hogy utálom ha a személyes dolgaimhoz hozzá nyulnak.
-Bocsi csak idegesítő volt a zene meg hangos is.-Tette védekező állásba a kezeit.Kikaptam a telefonom a kezéből és megnéztem ki hívott.Antony volt.Kirohantam a nappaliból át a konyhába a telefonommal.Gyorsan vissza hívtam Antony-t.
-Na végre!Miért nyomtál ki?-Vont kérdőre.
-Az új lakótársaim voltak.Ne haragudj.
-Semmi baj.Csak kint volt twitteren hogy Londonban vagy és képzeld én is itt vagyok nénikémnél és gondoltam ha van kedved késöbb találkozhatnánk.-Mondta Antony.Ő kicsi korom óta az egyik legjobb barátom.
-Persze hogy talizhatnánk.Mondjuk holnap?-kérdeztem és ezt a mosolyt az arcomról levakarni nem lehetett volna.
-Oké holnap találkozunk!Gyere a parkba 2-kor..Szia szépség álmodj szépeket álmodj velem.-Mondta és kinyomott.A fejeme akár a paradicsom olyan vörös volt.Végre találkozhatok Antony-val :)
-Na ki volt?-kérdezte Harry a falnak dölve.
-Antony.Ő is Londoba van és holnap össze futunk.-Válaszoltam és kimentem  a többiekhez a nappaliba.Valamin nagyon vitáztak.Louis egy répát (!) rágcsált ami kezd nekem ilyesztőnek tünni.
Hirtelen csengetést hallotunk.Liam elszaladt kinyitni és 3 lánnyal tért vissza.
-Lányok!!Bemutatom nektek Amy-t.Amy ő itt a baránőm Sophia .-Mutatta be a lányt.
-Szia.-Köszöntem Sophia-nak.
-Ő itt Eleanor az én szivem csücske.-Mondta Louis és megcsókolta El-t.
-Ő pedig Perrie a jövendő beli feleségem.-Mondta Zayn és ő is megcsókolta Pezz-t.
Bementünk a nappaliba és elkezdtünk beszélgetni.A lányok nagyon kedvesek.Eleanor és Louis tényleg nagyon össze passzolnak ahogy Liam és Sophia is.Perrie és Zayn meg nagyon cukik együtt. Zayn elmesélte hogyan kérte meg Pezz kezét.Szegény olyan ideges volt hogy elfelejtett letérdelni.
Igen a fiúk nem is olyan ellenszenvesek mint az első percben.A legjobban Liam-el jövök ki.
-Na jó srácok mi szerintem fel megyünk Eleanor-al.-Mondta Louis.
-Azt hiszem mi is.-Mondta Liam.Ez után Perrie és Zayn is elvonultak...Én is felvonultam a szobámba..A mai nap gyorsan eltelt.Épp végeztem a fürdéssel mikor a telefonom jelzett hogy SMS-t kaptam: "Jó éjt!Álmodj szépeket puszi: AntoniXxx"
A telefonomat az éjjeli szekrényre tettem és lefeküdtem aludni...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Komizzatok ha tetszik!A következő részbe  Következő részről:Amy és Xy komoly konfliktusba  kerülnek.

8 megjegyzés: