2013. október 19., szombat

1.Rész

-Nem Anya!Az ki van zárva!-Én nem akarok Paul-hoz költözni a nyáron. Pár éve voltam nála.Tömören össze foglalava:Nagyon unatkoztam rengeteg üzleti uton volt ő is stb..Anya meg Apa menyjenek nyugodtan üzleti útra én itthon maradok.
-Amy!Kérlek szépen ne légy ilyen gyerekes.Beszéltem Paullal.Holnap jön érted.Most pedig menny pakolni.-Mosolygott rám anya.
-De-kezdtem volna bele a magyarázkodásba de anya félbe szakított.
-Semmi de indulás.-Mutatott a lépcső felé.Lehajtottam a fejemet és felvánszorogtam a szobámba.Elő kerestem a bőröndömet és elkezdtem pakolni.Közben a kedvenc zeném szólt: T.Mills :Stupid boy.
Egy óra múlva végeztem a bepakolással.Csak a legfontosabb dolgaimat viszem mert ott is vásárolni szeretnék.Ezek után megvacsoráztam és elmentem zuhanyozni.Fürdés után még elrendeztem egy két dolgot és lefekvés elött még felmentem twitterre.Igen értesíteni is kellene a barátaimat hogy most egy ideig Londonba leszek.Így gyorsan posztoltam egy mondatot:"Vigyázz London mert megyek! c(:"
Ezek után félre tettem a telefonomat a kis éjjeli szekrényemre és aludtam......
-kicsim..Amy ébresztő.-keltegetett anya.
-Fent vagyok.-Jelentettem ki a reggeli morgos hangomon.Köztudott dolog hogy ilyenkor néha mogorva vagyok és azt sem tudom hol vagyok.
-Rendben.Öltözz Paul már lent vár.-Mondta anya és kiment a szobámból
Ki kászálodtam az ágyamból és felöltöztem:
A hajamat kifésültem feltettem egy kis alap sminket és késznek nyílvánítottam magamat.Utoljára körbe néztem a szobámba hogy semmi fontosat ne hagyjak itt.Ekkor be ugrott:A Naplóm!Oda szaldatam az ágyhoz és a matrac alól elő halásztam a kis tiktos füzetkémet.Igen ez az egyik titkom.Naplót írok.(Írói megjegyzés:A naplónak fontos szerepe lesz)
Bele tettem a böröndömbe a ruhák közé és megindultam lefelé.Ahogy le értem Pault és Anyát pillantottam meg:
-Szia Paul!-Köszöntöttem mosolyogva :)
-Szia Amy!Úr isten milyen nagyra nőtél és milyen csinos vagy.-Dircsért meg mosolyogva.
-Na gyerünk induljunk.-Mondta Paul.Felkapta a böröndömet és betette a kocsi csomag tartójába addig én anyától búcsúzkodtam.Adtam neki egy puszit és beszáltam Paul mellé az anyós ülésre.Egy ideje kocsikáztunk mikor bekapcsolta a rádiót.Hát ez nem igaz..Minden hol ezt a ván direksön-t adják??
-Paul létszi kapcsold ki.-Kérleltem kedvesen.Nem igazán ugráltam a bandáért..A bárátnőim imádják őket de én nem.
-Nem szeretes az One Direction-t?-kérdezte lesokkolva.
-Nem de létszi kapcsold ki.-Ismételtem meg a kérésem.Paul kikapcsolta a rádiót és úgy döntöttem  majd a telefonomról indítok zenét még hozzá a kedvencemet:T.Mills Stupid Boy...........
3óra mulva egy hatalmas ház elött áltunk meg.Paul itt lakna egyedül?Á ezt nem hiszem.Ekkor az említett személy megjelent mellettem a csomagommal és bementünk.Hát ez a ház belülről is gyönyörű!Paul körbe vezetett:Megmutata a nappalit,a fürdőt,a szobámat,a konyhát,a zene szobát stb..
-Figyelj én most megyek lesz egy gyűlésem!Hamarosan jövök.-Adott egy puszit a homlokomra és elment.Bementem a nappaliba bekapcsoltam a tv-t és egy filmet kezdtem nézni...10 perc múlva ajtó csapódást és hangos nevetést hallok.Megjöttek a lakótársaim...De várjunk csak!Ezek fiúk???
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hát ennyi lenne az első rész :) A következő rész hosszabb lesz és esemény dúsabb :)
Bye: Veronica
 
 
 
 

6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik a történet csak figyelj a helyes írásra (igaz nálam is vannak hibák.) Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Oké arra oda kell tényleg figyelnem :) Szerintem ma lesz a második rész :)

      Törlés
  2. Dejóó!!Nagyon szuper ez a törtènet!:)Mikor hozod a következôt?

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon jó az első rész, remélem lesz 2., 3., 4.,... És így tovább! :) Mikor hozod a kövi részt?

    VálaszTörlés