2013. október 27., vasárnap

3./1

Sziasztok!Megérkezett a harmadik rész :) Komizzatok és írtakozzatok fel :) Remélem mindenkinek tetszeni fog :))
Bye: Veronica xx
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reggel hatalmas hangzavarra keltem.Mivan ki tört a harmadik világháború?Felteltem és pizsamába le rohantam az emeletről a fiúkhoz akik a nappaliban tartózkodnak.Minden szem rám szegeződött és abba hagyták a teendőjüket.
-Mi történt?-Kérdeztem dühösen.
-Jó reggelt.Bocsi a hangzavarért csak egy banda megbeszélést akartunk tartani.-Mondta Louis.
-Jó tarthattok tőlem de halkabban.Valaki hajnalok hajnalán aludni szeretne.Utálom ha fel keltenek.-Mondtam ingerülten.
-10 óra az neked hajnalok hajnala?-Kérdezte Harry.
-Pontosan!-Válaszoltam mosolyogva.-Na min veszekedtetek hátha tudok segíteni.-Mondta majd oda ültem Liam-hoz és Zayn-hez.
-Nem tudjuk hogy melyik számunkat énekeljük a ma esti koncerten.-Mondta ingerülten Zayn.
-Na mutasd...Majd segítek.-Mondtam és elindított a telefonján egy zenét.Mikor meghallottam leestem a kanapéról.
-Mivan nem tetszik?-Kérdezte Liam.
-Hát ezt ne már bocs.Mutasd a másikat.-Mondtam és el indított egy másikat..A refrénig bírtam majd le állítottam.
-Miaz?-Kérdezte Zayn.
-Tudod mit?Énekeljétek el ezt.-Mondtam majd elmentem felöltözni.

Vissza mentem a nappaliba ahol a fiúk valami Amerikai szappanoperát néztek.Nem nagyon értettem miről szól így kimentem a konyhába ahol Harry-be ütköztem
-Harry..Van itt egy számítógép vagy egy laptop?-Kérdeztem.
-Gyere.-Mondta és elvezetett egy kis folyosó féleséghez ahol volt egy számítógép.
-Köszi.-Mondtam.
-Nincs mit.-Mondta és elment.Bekapcsoltam a gépet és felmentem facebookra ahol a Denis (legjobb barátnőm)rögtön le támadott:
*Amy miért mentél Londonba??
-Szia Drágaságom :)) a szüleim üzleti úton vannak és gondolom féltek hogy megrendezem otthon a projekt x-et xĐ !?
*Hiányzol..Valamelyik nap meglátogatlak :) Ugye tudod hogy Anonimus Londonba van?
-Anonimus?Mármint Antony?Tudom ma találkozunk :)
*Még mindig tetszik?-Erre a kérdésre lesokkoltam.
-Nem én csak haverként tekintek rá :P
*Értelek :P de akkor ezt neki mond ne nekem mert szerintem még mindig szeret..Na de most lépek.Szia
-Szia!És ne légy okos mert ő is haverként tekint rám xD  ;)
Ezzel facebookról kijelentkeztem és átléptem twitterre.Hát látszik  hogy hiányzok a barátaimnak nem is kicsit:
@AmyC Hiányzol!!!! -Ezt Drake küldte.Cuki..
@AmyC Szerii.-És még pár ilyet.
Gyorsan twetteltem egyet: -Ti is hiányoztok! @Gabriellayy te is eljöhetnél ám ide :) Biztos jól el lennénk :)-Ezzel kikapcsoltam a twitter-t is.Kikapcsoltam a gépet és felmentem a szobámba.Elő kerestem a naplómat..A ruháim között rejtettem el.Úgy gondoltam írok pár sort:
"Kedves Naplóm!
Sajnálom hogy régen írtam..Pár napja még a várva várt bulis nyaramról írtam.Hát máshogy történtek a dolgok mint vártam:
Anyák elküldtek Londonba Paul-hoz.A lényeg hogy jelenleg 5 fiúval lakok együtt akik nem mások mint az One Direction akikért a baránőim élnek hallnak.Ma találkozni fogok Antonyval..Hiányoznak a barátaim és remélem nemsokára láthatom őket!
Puszii hamarosan írok."
Az utolsó sor leírása után a naplómat az éjjeli szekrényem kis fiókjába rejtettem.Most mit csináljak??Még van időm 2-ig.Megvan!Rajzolok.Újra elővettem a naplómat és elkezdtem rajzolni.A vonalak egymást követték és csak úgy jöttek..Már majdnem befejeztem mikor valaki rám nyitott.
-Mit csinálsz egyedül?-Kérdezte Liam.
-Semmit.-Hazudtam egy kissé bénán.
-Na léci mond el.Bennem meg bízhatsz.-Mondta majd leült mellém az ágyra én pedig kivettem a párna alól a naplómat amibe rajzoltam.
-Hát nem vagyok valami tehetség de próbálkozok.-Mondtam szégyenlősen.
-Ne butáskodj!Ez gyönyörű.-Mondta mosolyogva.
A rajz:
-Köszi.-Mondtam és a kis titkos naplómat el rejtettem.
-Napló?-kérdezte Liam.
-Igen.-Mondtam neki.
-Nyugi nem fogom bántani.Én nem olyan vagyok.-Mondta mosolyogva.
-Köszi..-Mondtam majd megnéztemhány óra van.
-Jaj Liam!A srácokkal gyertek már el velem a parkba.Be szeretnék mutatni valakit.
-Rendben.Szólok a többieknek.
-Én meg át öltözök.-Mondtam.Liam kiment én meg ruhát kerestem.Sokáig válogattam de meg lett a választásom:

Leszaladtam a többiekhez akik a kanapénál engem  vártak.
-Indulhatunk?-Kérdezte Louis
-Persze!-Mondtam mosolyogva.Bezártuk a ház ajtaját és elindultink a parkba....10 perc alatt oda értünk.Kiszáltunk az autóból és a a szemmel Antony-t kerestem mikor valaki hátulról befogta a szemem.
-Na ki vagyok?-Kérdezte egy igen ismerős hang.
-Őőő nem tudom..Várjunk meg van!Szia Antony.-Mondtam és megfordultam és megöleltem.A srácok oda lépkedtek mellém értetlen fejjel:
-Srácok!Bemutatom Antony-t-Mondtam mosolyogva.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A harmadik rész első fele ennyi lett volna :) komizzatok és íratkozzatok fel :) Pár komi és jön a kövi :)
Bye:Veronica Xx

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett. Hamar kövit! xxx

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett! Siess a kövivel :) <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!! Hamar lécci a kövit!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Ha kellene Fejléc írj ----> http://headersforu.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóó! :) Gyorsan hozd a kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. hu most kezdtem el olvasni és nagyon ó

    VálaszTörlés
  7. Szia. Nagyon jó a blogod. :)) Mikor tudod hozni a következő részt?

    VálaszTörlés